“A avea o structură clară a timpului în calendarul meu și planificarea muncii mele reprezintă o schimbare uriașă.

Simt cum mă îndepătrez tot mai mult de situația în care creierul meu era efectiv

scufundat în muncă și pot să ințeleg mult mai clar munca mea. Acum pot să revendic timpul meu!”



  • În medie, participanții au reușit să elibereze 20% din timpul lor de muncă, timp care este acum alocat strategiilor și direcției de dezvoltare

  • A fost obținută o reducere de 40% a utilizării spațiului de stocare la nivelul serverului

  • Este în curs de desfășurare un al doilea val de implementare a programelor, fiind planificată aplicarea PEP tuturor unităților de afaceri care nu au parcurs programul.

Provocarea

Cu un nou CEO la conducere, a fost generat un sprijin puternic pentru îmbunătățirea activității și a fost pusă la punct o nouă strategie de creștere. Soluția noastră trebuia să abordeze în mod specific și eforturile constante ale organizației de a funcționa în mod optim având în vedere spațiul insuficient de stocare de la nivelul serverului. Au existat, de asemenea, provocări în ceea ce privește managementul proceselor de activitate critice, utilizarea ineficientă a resurselor și tehnologiei, cum ar fi e-mailul, și nevoia de a găsi timp pentru a „face un pas înapoi” și a adopta o abordare proactivă a muncii care trebuie efectuată.

Soluția noastră

Consultanții PEP au implementat o serie de programe în cadrul a două unități de afaceri care au fost identificate în acest scop. Soluția a fost concepută pentru a fi flexibilă, fiind necesar ca echipa PEP să se asigure că aceasta îndeplinește nevoile specifice ale fiecărei echipe.

Rezultatul

Ca o consecință directă a schimbărilor comportamentale rezultate la nivelul leadershipului, o atenție suplimentară a fost acordată îmbunătățirii performanței generale, realizările angajaților fiind acum recunoscute și recompensate pe măsura eforturilor.

Am obținut rezultate uimitoare, mai ales în cazul persoanelor care nu au fost niciodată expuse coaching-ului de dezvoltare a productivității și eficienței. Aceștia au realizat o reducere cu 40% a utilizării spațiului la nivelul serverului (așa cum reiese din măsurile interne privind spațiul IT). În medie, participanții au reușit să-și elibereze 20% din timpul propriu de muncă, acesta fiind alocat analizei informațiilor cu valoare ridicată referitoare la competitivitate (CI) și proiectelor care vizează colectarea de date pentru a determina strategiile și direcția de creștere. Au existat schimbări substanțiale în utilizarea de către participanți a pachetului Outlook: participanții simt că au controlul asupra poștei electronice și planifică în mod eficient utilizarea instrumentelor adecvate. Colaborarea în cadrul echipei a crescut, odată cu dezvoltarea unui limbaj comun și cu creșterea clarității în ceea ce privește așteptările reciproce. Ca urmare a feedback-ului excelent primit și a rezultatelor referitoare la evoluția performanței, este în curs de desfășurare o a doua sesiune de implementare a programelor, adresată tuturor unităților de business.